Painotekniikalla tehoa markinointiviestintään

ANAR-säätiö, joka toimi lastensuojelussa on hyödyntänyt painoteknologiaa kohdistaakseen tärkeän viestinsä vain lapsille. Ottamalla huomioon keskimääräispituuden 10-vuotiaiden keskuudessa ANAR kykeni tekemään ulkomainoksen, joka näkyy  erilaisena aikuisille kuin lapsille (eli heidän kohderyhmällensä)!

 

Aikuisen näkymä

lapsi-kunnossa

 

Lapsen näkymä

lapsi-loukkaantunut

 

 

Video samasta aiheesta selventää miten kaikki toimii!

Tykkää, jos tykkäsit!

Written by saku

Kotisivuni (linkki alla) antaa lisäkuvaa minusta ja ajatuksistani. Tätä sivustoa ylläpidän koska intohimona on jo neljännesvuosisadan ollut markkinointi ja myynti ja viimeiset kahdeksan vuotta Wordpress. Lapasesta tämä kaikki lähti 1984 kun isäni toi minulle oman PC:n jossa oli !huom! 5 MT winchester (sillä nimellä kovalevyjä kutsuttiin silloin) ja kaksi 5-1/4"...
Lue lisää